<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9428658\x26blogName\x3dhellmyisonfire:+Hidup+ini+bukan+seper...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hellmyisonfire.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hellmyisonfire.blogspot.com/\x26vt\x3d-4703932835954832353', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
0 comments | Thursday, March 10, 2005

mmg arie ni merupakn hari paling disaster bagi aku.....aku gaduh ngan parent aku lagi...aku ni mmg tak abis abis nak menyusahkan family aku...aku rasa aku lah paling buat masalah paling banyak dalam family aku..selalu kena tengking maki hamun semua tuh....semalam jer dah buat aku cukup serik dah mmg takkan aku buat hal lagi dah ngan family aku especially ngan bapak aku...aku rasa dia lah yg paling sakit hati ngan perangai aku...even aku rasa menyesal sebab aku selalu buat dia camtuh..aku tau dia nak buat bende yg baik kat aku tapi aku still macam tak ikut sangat cakap dia...macam contoh yg selalu sangat aku buat ialah time dia suruh aku practise main organ....dia banyak kali soh aku practice tapi aku selalu cam cari alasan takmo main....bila aku pikir balik...aku ni macam derhaka kat mak bapak aku....aku takmo satu hari nanti diorang tak amik kisah langsung pasal aku....aku tak mo bende tuh jadi kat diri aku sendiri....mmg aku berani cakap pada time time macam nie la sifat rebellious aku baru nak berkembang tapi bukan pada waktu yg tepat dan bukan pada org yg betul...aku sebenarnya tak ingin langsung bende cam nie jadi...tapi mungkin ALLAH nak tunhjuk sesuatu kat aku...tapi still aku tgh kabur dan kabut...mungkin mulai saat nie aku akan cuba utk perbaiki diri aku....aku mmg rasa aku nie tak lakukan perkara yg seorang anak patut buat kat mak bapak nyer....aku mmg betul betul insaf dan betul betul aku takleh maafkan diri aku atas perbuatan aku semalam,dahulu dan perkara perkara yg lepas yg aku buat kat ibubapa aku dan juga adik adik aku, keluarga keluarga aku,kawan-kawan...aku mintak maaf sangat sangat kat korang....kalu korang mmg ada rasa tak puas hati ker...just bagitau...mungkin aku tak sedar apa yg aku buat selama nie macam tak puas hati,sakit hati atau terasa sangat ngan apa yg aku cakap...aku mintak maaf sangat sangat dari korang......pada family aku...aku akan cuba tebus balik kesalahan aku....aku pastikan aku tak akan jadi camnie lagi....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home